Czasopisma Rockefeller University Press - dostęp testowy

-A A +A

Uprzejmie informujemy o uruchomieniu specjalnego dostępu testowego do grupy czasopism wydawnictwa Rockefeller University Press, prezentujących artykuły z obszernych zbiorów z dziedziny nauk przyrodniczych i medycznych.
Dostęp testowy otwarty jest do 31.01.2022 r.

• The Journal of Cell Biology publikuje postępy w dziedzinie podstawowej biologii komórki, a także w dziedzinach takich jak immunologia, neurobiologia, metabolizm, mikrobiologia, biologia rozwoju i biologia roślin. Z Impact Factor wynoszącym 8,81 JCB zajmuje 21 miejsce w dziedzinie biologii komórki wśród głównych czasopism naukowych.
  • The Journal of Experimental Medicine publikuje artykuły dostarczające nowego koncepcyjnego wglądu w immunologię, neuronaukę, biologię raka, biologię naczyń, patogenezę drobnoustrojów i biologię komórek macierzystych. Z Impact Factor wynoszącym 11,743 JEM plasuje się na 4 miejscu w kategorii Medicine, Research and Experimental oraz 5 w Immunology wśród głównych czasopism naukowych.
  • The Journal of General Physiology publikuje artykuły dotyczące fizjologii komórkowej i molekularnej. Z Impact Factor wynoszącym 3,628 JGP zajmuje 11 miejsce w dziedzinie fizjologii wśród głównych czasopism naukowych.